Wynoszę się na bloggera…

Maj 2, 2008 at 10:56 pm (Zapowiedzi)

Nie to, że wordpress jest be. Ale jako zupełny laik poczułam potrzebę wolności rozumianej jako bezpłatna możliwość ingerencji w CSS, umieszczanie reklam i nie tylko. Zatem zapraszam na lav-net.blogspot.com gdzie odnajdziecie kopię tego bloga wraz z komentarzami oraz nowe wpisy.

Tego nie kasuję, prawdopodobnie będę tu umieszczać zwiastuny do wpisów na nowym blogu.

Do zobaczenia 🙂

p.s. Dziś wpis pt.: „Fotograf czy fotobloger?”

Apdejt czytnikowy

Na wypadek gdyby ktoś nie zauważył wypaliłam niezależne rssy dla moich trzech blogów

lav net http://feeds.feedburner.com/LavNet

makroteka http://feeds.feedburner.com/Makroteka

Warszavka i lavinka http://feeds.feedburner.com/warszavka

15 Komentarzy

  1. Moon said,

    No popatrz… Ja też myślę o tym od miesiąca, również ta ingerencja w CSS miała na to wpływ, ale inne czynniki także 😐
    Zaczęłam już przenoszenie wszystkich wpisów. Ja przeniosę zostawię na starym blogu link do nowego bloga.

  2. lavinka said,

    Widzę,że nie tylko mnie to przeszkadzało 🙂

  3. Moon said,

    Mam nadzieję, że na Bloggerze będzie mi się lepiej pisało, i w ogóle prowadziło blog 🙂

  4. lavinka said,

    Każda platforma ma swoje wady i zalety. Zdarza się też migracja w przeciwnym kierunku.
    Co do statystyk na bloggerze to polecam google analytics.
    http://www.google.com/analytics/pl-PL/index.html
    Bardzo przystępnie rozwiązane. Polecam też feedburnera do rssa, w bloggerze istnieje możliwość zastąpienia zwykłego rssa właśnie tym feedburnerowym.

  5. Moon said,

    W czym feedburner jest lepszy od zwykłego rss? Jeszcze się tego nie doczytałam 🙂

  6. sielakos said,

    heh a ja się przeniosłem z blogger na wordpress

  7. procesVII said,

    A jak przeniesiesz komentarze, Lavinko? Między blogami WordPressu można wszystko przenosić, całość notek z komentarzami, nawet jak masz zainstalowany silnik WP na własnej stronie.
    Jeśli chodzi Ci o kwestie CSS to polecam Blox.pl. Tam można robić praktycznie wszystko.
    Tu też możesz umieszczać reklamy. Ja mam „Pajacyka” i linki do blogów Bloksa i nikt się nie czepia.

  8. lavinka said,

    I tu się mylisz, css o wiele wygodniej zmienia się bloggerze. W bloxach można to zrobić tylko htmlem czyli to samo co na wordpressie – kiszka totalna… już o dodawaniu wpisu nie wspomnę… jeden błąd w notce i cały blog się wywala… no i statystyki do chrzanu. A tak naprawdę najwygodniejszy pod względem zmiany wyglądu blog jest bloog wirtualnej polski. Tylko niestety mało stabilne serwery mają.
    Co do przeniesienia komentarzy to przeniosłam je brzydko mówiąc kopiklipem 🙂 Jak się nie ma w głowie to się ma w nogach 🙂
    A co do reklam to chodziło mi o reklamy adsensa(na wordpressie nie ruszą). Na bloogach mi się czepnęli, coś tam dopisali w regulaminie i reklam tam umieszczać nie mogę. Blox też może takiego zrobić(znamy polskie zwyczaje a la pies ogrodnika). W tej sytuacji blogger jest najbezpieczniejszy, bo wręcz sam do umieszczania reklam zachęca. Niby zarobek symboliczny ale zawsze.

  9. Moon said,

    wszystko jest bardzo ładne na Bloggerze oprócz komentowania, które tam zupełnie mi się nie podoba 😐
    I dlatego to moje przenoszenie wpisów ciągle nie może nabrać przyspieszenia.

  10. lavinka said,

    No niestety. Ale jak się dojdzie do wprawy to jakoś leci. Na bloxie komentuje się jeszcze gorzej (wolniej wchodzą strony). Podoba mi się datowanie wpisów. Można też od niedawna zrobić kolejkę wpisów tak by publikowały się podczas naszej nieobecności.

  11. psychika.net said,

    a ja zostaje na bloggerze bo mam juz ladnie poindexowane stronki z notkami w guglach

    jakbym chcial przejsc na wordpressa to chyba musialbymwszystko recznei zmieniac

  12. lavinka said,

    Niestety przeniesienie się z wordpressa na bloggera też przebiegało ręcznie. Cały miesiąc kopiowałam komentarze, które są dla mnie tak samo cenne jak treść wpisów 🙂

  13. uasic said,

    O masz, a ja właśnie importuję sobie bloga z bloggera na wordpress. Jeszcze nie wiem jak to ustrojstwo działa, ale ponoć wordpress jest lepszy.

  14. gattissima said,

    Hej. Wolę Bloggera, ale nie wiem jak przenieść komentarze z WP do Bloggera. Gdy próbuję wczytać plik eksportowany z WP w Blogger pokazuje mi się komunikat- wystąpił problem z importowaniem pliku. W jaki sposób przenieść komentarze ręcznie, ale z datami z przeszłości?

  15. industrial pest management said,

    whoah this blog is magnificent i love studying your articles.
    Keep up the great work! You already know, a lot of persons are looking around for this information, you
    can aid them greatly.

Skomentuj

